Khamis, 23 Oktober 2008

KisAH dUA- oN The Way

kita semua sudah tentu sentiasa berhadapan dgn situasi yg cik nom gelarkan OTW atau on the way....

A :Ko kt mn skang?sume dh tggu nie...
B :Ala..aku otw...
(sedangkan hakikatnye masih ade di rumah, bersiap-siap)

10 minit kemudian....
A :Ko kt mn nie? xnmpk2 pun...jarak rumah ko ke rumah aku bkn lm pun..xsampai 10 minit pun...dh gerak ke belum?
B : Ala...aku otw nie..
(sedangkan hakikatnyer br terhegeh2 nk start enjin kereta)

5 minit kemudian....
A: Ko kt mn nie??? sesat ke..xkn jln umah aku pun xtau lg?
B :Ala...aku otw...jab yer...
(sedangkan hakikatnyer terkial2 mncr jln masuk)

3 minit kemudian...
A : Smpai pun ko...np lmbt....?
B : Ala...kire ok ar nie aku smpai...

###Ermm....situasi cmnie biase kn? agak2nyer sampai bile agaknyer OTW tu dpt diguna pakai dgn betul...sm2 kite fikirkan....